Zemřel autor hitu Where do you go to my Lovely, českou verzi nazpíval Neckář

Londýn - Zemřel hudebník Peter Sarstedt, kterého proslavil hit Where do you go to my Lovely? Bylo mu 75 let. Písničkář šest let bojoval s progresivní supranukleární paralýzou (PSP).

Přidejte svůj názor

Zemřel autor hitu Where do you go to my Lovely, českou verzi nazpíval Neckář - anotační foto

Zmíněná píseň v únoru 1969 ovládla britskou hitparádu a jako číslo jedna se udržela čtyři týdny. V české verzi ji zpíval Václav Neckář jako Kdo vchází do tvých snů, má lásko.

Mezi další jeho hity například Beirut, Take Off Your Clothes, I am a Cathedral či Frozen Orange Juice.

PSP je vzácné neurodegenerativní onemocnění, které je často mylně diagnostikováno jako Parkinsonova choroba.

Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: Zemřel autor hitu Where do you go to my Lovely, českou verzi nazpíval Neckář

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

Věra Špinarová zkolabovala a je v nemocnici, její stav je vážný - anotační foto

Věra Špinarová zkolabovala a je v nemocnici, její stav je vážný

23.03.2017 11:22 Aktualizováno Praha - Ve středu večer došlo během koncertu Věry Špinarové v Čáslavi k jejímu kolapsu. Díky…

Rakouská špička současného elektro popu se vrátí do Brna - anotační foto

Rakouská špička současného elektro popu se vrátí do Brna

23.03.2017 10:55 Brno – Rakouští HVOB se v dubnu vrátí na Flédu a představí zde své nové album Silk. Hvězda…

Divadlo Židle si zahrává s cenným Fillovým obrazem - anotační foto

Divadlo Židle si zahrává s cenným Fillovým obrazem

23.03.2017 08:00 Vedle slavných a známých divadelních scén existují i amatérské soubory, které se stejným nadšením a…

Britského autora nadchla česká premiéra jeho hry v Divadle Na Fidlovačce - anotační foto

Britského autora nadchla česká premiéra jeho hry v Divadle Na Fidlovačce

22.03.2017 17:30 Praha – Britský spisovatel Dermot Canavan v minulém týdnu navštívil českou premiéru své hry v…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama

Nejčtenější z Kultury

reklama
reklama