RRTV zahájila kvůli reportáži o Klinice správní řízení s Primou

Praha - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila správní řízení s televizí Prima kvůli manipulativnímu zpravodajství o centru Klinika.

Přidejte svůj názor 1 komentář

TV Prima

Prima ve svých zprávách neoddělila hodnotící komentář od zpravodajských informací. RRTV to uvedla v tiskové zprávě. Prima dosud oznámení o zahájení řízení neobdržela a nechtěla jej proto komentovat.

"Reportáž byla zpracována manipulativním způsobem. Divákovi podsouvala již konkrétní předdefinovaný názor na pojednávanou problematiku," uvedla rada ve zprávě. Kliniku na pražském Žižkově loni obsadili aktivisté, kteří v něm chtěli vybudovat autonomní sociální centrum.

Prima má podle mluvčí Gabriely Semové informaci pouze z tiskové zprávy RRTV. "Oznámení o zahájení řízení s výzvou k vyjádření nám dosud nebylo doručeno. Celou záležitost tedy nyní nebudeme nijak komentovat," řekla ČTK.

Vstupte do diskuze (1)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Kultury

reklama
reklama