Skupina Nova zůstala loni divácky nejsilnější, těsně před ČT

Praha - Skupina Nova zůstala loni divácky nejsilnější, ovšem od druhé ČT ji dělí pouze 0,3 procentního bodu. Nejsledovanějším pořadem roku 2015 byl jeden z dílů seriálu Policie Modrava. Ten se stal divácky nejúspěšnějším seriálem roku 2015, informuje Mediaguru.cz. Jeho průměrná sledovanost celkově dosáhla 2,2 mil. diváků.

Přidejte svůj názor

Ilustrační foto

Na třetím místě skončila skupina FTV Prima s 20,8 procenta následovaná Barrandov Group s 5,53 procenta. Právě Barrandov si loni nejvíce polepšil, když meziročně získal 0,95 procentního bodu. Naopak CET 21 a FTV Prima ztratily, a to 1,28, respektive 0,73 bodu. ČT posílila o 0,56 bodu na 30,42 procenta.

V mladší skupině 15-54 má Nova zřetelnější odstup od kanálů České televize. I ve skupině 15-54 si podíl loni vylepšila skupina Barrandov. Pro skupinu Nova a Prima byl vývoj v této cílové skupině příznivější než v 15+, přesto obě skupiny svůj průměrný celoroční podíl v denním vysílání ve srovnání s rokem 2014 snížily. V hlavním vysílacím čase se naopak mírně zvýšil podíl skupiny Prima. Skupina Nova i přes mírné snížení zůstala v hlavním vysílacím čase nad úrovní 40 %, což znamená, že před kanály ČT má v prime-timu náskok víc než 15 procentních bodů.

Televizní noviny na Nově, které ještě předloni byly nejsledovanějším pořadem, předběhly vedle Policie Modrava i premiérové vánoční pohádky. K nejúspěšnějším pořadům právě skončeného roku se také zařadily StarDance či zápasy českého týmu na hokejovém mistrovství světa.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Běhejme a pomáhejme útulkům, tentokrát v Praze

01.06.2018 16:03 O tomto víkendu jsme měli možnost zúčastnit se skvělé akce Běhejme a pomáhejme útulkům. Jedná se o …

Myšlenky sdělované slovy i beze slov? Názorový kotel na Metlingpotu se…

17.05.2018 17:26 Ostrava - Ve dnech 18. - 21. 7. 2018 na unikátním místě, více jak 150 inspirativních řečníků, 8…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Kultury

reklama
reklama